שאלות ותשובות
כן, ניתן לבחור את אפשרות "איסוף עצמי" במעמד הרכישה, אנחנו נטפל בהזמנה ונעדכן אתכם כאשר היא תהיה מוכנה לאיסוף.
יש להגיע אלינו לחנות שנמצאת בתל אביב, שדרות המעפילים 36 (פינת לה גווארדיה 23)
באזור יש חניה מסומנת, ובנוסף חניון קרוב.
אם קיבלתם מייל מאיתנו על אישור ההזמנה מספר דקות לאחר ביצוע הרכישה, ההזמנה הועברה אלינו בהצלחה.
במקרה של בעיה תקבלו מאיתנו טלפון או אימייל עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
אם ברצונכם לשנות את כתובת המשלוח אנא צרו איתנו קשר בהקדם, במייל או טלפונית. לתשומת ליבכם, אם המשלוח טרם נאסף מאיתנו על ידי חברת השליחויות, השינוי יהיה מיידי, אם זאת במידה והמשלוח כבר יצא מאיתנו ונמצא אצל חברת השליחויות, אל דאגה, אנחנו נדאג לעדכן את חברת השליחויות, בהקדם האפשרי, חשוב לדעת ששינוי זה עלול להשפיע על מועד האספקה, כמובן שנעשה את המירב שההשפעה לא תיהיה משמעותית. שימו לב – ברוב המקרים המשלוח יוצא מאיתנו שעות אחדות לאחר ההזמנה, אז כדאי להזדרז!
ניתן לפנות אלינו בכל שאלה בטלפון 077-3002072 או 052-2337930
בימים א'-ה', בין השעות 09:00-18:00
ימי ו וערבי חג 08:30-14:00
כמו כן, ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת : [email protected]
באתר יש אפשרות לפנות ישירות אלינו בווצאפ באמצעות לחיצה על סימן ה-Whatsapp נשמח לעמוד לשירותכם.
ניתן לפרוס עד 3 תשלומים לרכישה מעל 500 ש״ח
אם ברצונכם להחזיר מוצר שרכשתם, עליכם להחזירו אלינו בתוך 14 ימים מיום הרכישה כאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
ניתן להחזיר את המוצר אלינו פיזית בעצמכם, או לשלוח אותו אלינו.
מוצר יוחלף רק בתוך 14 ימים מיום הרכישה וכאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
אם ברצונכם לבצע החלפה של מוצר אחד במוצר אחר, עליכם להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם באופן עצמאי ולאחר מכן לבחור את המוצר החדש שאתם מעוניינים בו.
משלוחים לאיסוף ומשלוחים בשליחה חוזרת למוצר השני – יחויבו בהתאם לשיטת המשלוח שתתבקש על ידך.
ניתן להגיע אלינו לחנות בתל אביב ולבצע החלפה במקום. פשוט להגיע ולצאת עם המוצר החדש.
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.
יחד עם המאמצים לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר ובאיכות מעולה של מיטב המותגים, ייתכן לעיתים פגם בייצור שיוביל לפגם במוצר.
אם אכן גיליתם פגם במוצר שהוזמן, צרו איתנו קשר בהקדם על מנת שנוכל לסייע לכם בתיקון המוצר הפגום או בהחלפה שלו למוצר תקין.
החלפה או תיקון יקבעו בהתאם לסוג הפגם ובחלוף הזמן שעבר ממועד רכישת המוצר.
ביטול הזמנה שבוצעה באתר בסמוך למועד רכישתה ולפני שההזמנה טופלה ונארזה ניתן לבצע באמצעות יצירת קשר מיידי איתנו בטלפון.
אם הזמנתכם כבר נארזה ו/או נאספה על ידי חברת השליחויות, ביטול ההזמנה יתאפשר רק לאחר החזרת המוצר אלינו על ידכם שאחריה יתבצע זיכוי.
הזיכוי לתשלום יהיה במקרה זה בניכוי 5% או 100 ₪ – הנמוך מבין השניים, אך לא פחות מ 28 ₪ שהינם עלות המשלוח.
בוודאי! החנות שלנו נמצאת בשדרות המעפילים 36, תל אביב. מוזמנים להגיע ולראות בה את המוצרים, לקבל הסבר מפורט, חיוך 🙂 והדגמה.
ימים א-ה בין השעות 09:00-18:00
ימי ו וערבי חג 08:30-14:00
באזור יש חניה מסומנת, ובנוסף חניון קרוב.