מדיניות החזרים / ביטולים
1. החזרת מוצרים
אם ברצונכם להחזיר מוצר שרכשתם, עליכם להחזירו אלינו בתוך 14 ימים מיום הרכישה כאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
ניתן להחזיר את המוצר אלינו פיזית בעצמכם, או לשלוח אותו אלינו.
2. החלפת מוצרים
מוצר יוחלף רק בתוך 14 ימים מיום הרכישה וכאשר הוא באריזתו המקורית, כשהוא תקין, שלם ולא נעשה בו שימוש או הוסרו ממנו התוויות.
אם ברצונכם לבצע החלפה של מוצר אחד במוצר אחר, עליכם להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם באופן עצמאי ולאחר מכן לבחור את המוצר החדש שאתם מעוניינים בו.
משלוחים לאיסוף ומשלוחים בשליחה חוזרת למוצר השני – יחויבו בהתאם לשיטת המשלוח שתתבקש על ידך.
ניתן להגיע אלינו לחנות בתל אביב ולבצע החלפה במקום. פשוט להגיע ולצאת עם המוצר החדש.
לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.
3. החזרת מוצר פגום
יחד עם המאמצים לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר ובאיכות מעולה של מיטב המותגים, ייתכן לעיתים פגם בייצור שיוביל לפגם במוצר.
אם אכן גיליתם פגם במוצר שהוזמן, צרו איתנו קשר בהקדם על מנת שנוכל לסייע לכם בתיקון המוצר הפגום או בהחלפה שלו למוצר תקין.
החלפה או תיקון יקבעו בהתאם לסוג הפגם ובחלוף הזמן שעבר ממועד רכישת המוצר.
4. ביטול הזמנה
ביטול הזמנה שבוצעה באתר בסמוך למועד רכישתה ולפני שההזמנה טופלה ונארזה ניתן לבצע באמצעות יצירת קשר מיידי איתנו בטלפון.
אם הזמנתכם כבר נארזה ו/או נאספה על ידי חברת השליחויות, ביטול ההזמנה יתאפשר רק לאחר החזרת המוצר אלינו על ידכם שאחריה יתבצע זיכוי.
הזיכוי לתשלום יהיה במקרה זה בניכוי 5% או 100 ₪ – הנמוך מבין השניים, אך לא פחות מ 28 ₪ שהינם עלות המשלוח.